بررسی و معرفی سریال گیسو (سریال شبکه نمایش خانگی)

منوچهر هادی پس از کسب امتیازات فراوان سریال “دل” با سریال “گیسو” بازگشت. چند قسمت اول این مجموعه می تواند ما را امیدوار کند ، آیا سریال متفاوتی از او خواهیم دید؟ آخرین تجربه منوچهر هادی هنگام ساخت این سریال خوشایند نبود. علاوه بر کارشناسان فیلم ، مردم عادی نیز به نقاط ضعف زیادی در شبکه های مجازی اشاره کرده اند. آنقدر زیاد که یکی از بازیگران نیز از اجرای سریال پشیمان شده است.

اکنون ، منوچهر هادی در سریال دیگری در شبکه نمایش خانگی ظاهر می شود تا ضرر را جبران کند. به نظر می رسد سری Gisoo ادامه سریال عاشقانه است و علاوه بر اطلاعات رسمی ، اغلب از آن با عنوان عاشقانه 2 یاد می شود. این یادداشت زمانی منتشر شد که فقط سه قسمت از این مجموعه منتشر شد. بنابراین ، رویکرد کلی معرفی سریال و اشاره به نکات بسیار بارز در این سه قسمت است.

بیشتر بازیگران اصلی گیسو کسانی هستند که در این سریال عاشقانه نیز ظاهر شده اند. محمدرضا گلزار ، هومن سیدی ، مسعود رایگان ، سارا بیات ، حسین یاری ، هانیه توسلی ، شمسی فضل اللهی ، بیژن امکانیان ، آزاده ریاضی ، بهاره رهنما ، سانیا سالاری. غیبت مهناز افشار و پانته آ بهرام قابل پیش بینی است زیرا اولی در خارج وجود دارد و دومی با سری کارگزاران متفاوت است. هانیه توسلی یکی از بازیگران این لیست است. اما او تا قسمت سوم به سریال نپیوست.

معرفی سریال خانگی گیسو (عاشقانه 2)

این مقاله ممکن است برخی اطلاعات کلی درباره این مجموعه را نشان دهد.

داستان با نشان دادن داستان ماجراجویی که منجر به واژگونی دستگاه کلاه گیس شد ، آغاز می شود. اتفاقاتی که باید منجر به مرگ وی می شد ، اما احتمالاً در چند قسمت بعدی شاهد بازگشت این شخصیت خواهیم بود. دیگر خطوط روایی سریال به نقش های یونس ، پگاه و سهیل تقسیم می شود. به نظر می رسد در بین این سه نقش ، یونس با بازی مسعود رایگان با چالش شدیدتری روبرو باشد ، زیرا حوادث مربوط به نقش های دیگر ساده و رایج است و بازتاب زیادی از آنها نخواهد داشت.

اما یونس تحت فشار همکار سابق خود خواستار بازپرداخت مقداری پول شد و واکنش او به این پرونده می تواند تأثیر عمده ای در روند روایت داشته باشد. به خصوص به این دلیل که وی برای تحقیقات ویژه نیز تحت نظر پلیس است.

داستان و فضای سریال در این فصل دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد.مرکز فیلمنامه تبدیل شدن از یک ماجراجویی عاشقانه به یک درام مرموز با مضمونی اجتماعی است. این را می توان در مصاحبه با تهیه کنندگان و کارگردانان این مجموعه و روایت ها به زبان چینی در سه قسمت اول مشاهده کرد. حتی تغییر نام سریال از عاشقانه به کلاه گیس برای فصل دوم سریال نادر است که این فرضیه را اثبات می کند.

در این میان مهمترین چالش نویسندگان ارائه مقدمه خوب برای بینندگانی است که شروع به تماشای گیسو می کنند اما سریال عاشقانه نیستند. اگرچه یک کار به خوبی انجام شده است ، اما عواقبی دارد. داستان خسته کننده است و سریال تلویزیونی ادامه پیدا نکرد ، دقایقی سعی کرد شخصیت های زائد را از طریق حوادث تحمیلی حذف کند. این روش حتی گاهی اوقات می تواند جالب باشد. به عنوان مثال ، ریحانه راستک ، با بازی پانتا بهرام ، اندکی بعد درگذشت. اما وقتی همسر و دختر کوچکش در حال قصه گویی و تعامل با شخصیت های دیگر بودند ، به نظر می رسید که اتفاق مهمی در زندگی آنها رخ نداده است.

اما صرف نظر از اینکه کاری که تیم نویسندگان در پذیرفتن تمام نقاط ضعفی که ذکر کردیم تاکنون قابل قبول است ، راهنمایی بسیار ضعیف و اساسی است. نقاط ضعفی که بعید به نظر می رسد قبل از پایان این مجموعه مقالات ظاهر شوند. فیلمنامه به ساده ترین شکل تجسم می یابد و در عمل هیچ گونه راهنمایی و توجه به ظرافت ها وجود ندارد. روند یادآوری ذهنی شخصیت ها با فلاش بکی که در روزهای ابتدایی صنعت فیلم سازی رخ داده و بدون هیچ گونه خلاقیتی تفاوتی ندارد. فقط جلوه قرمز استفاده شده برای پر کردن فضای تصویر را نمی دانید.

سریال دراکولا را نیز معرفی کردیم : معرفی سریال دراکولا

بازی محمدرضا گلزار مثل همیشه است. گل آتش بس مجبور به موفقیت شد. بمبئی و حتی گلزار برنده هستند! البته در سال های اخیر معلوم می شود که کارگردان حساب ویژه ای برای توانایی های فنی خود باز نکرده است و وظیفه اصلی گلزار در این مجموعه فروش سریال های بیشتر است. همچنین می توانید از سری پوسترها بارگیری کنید. اما نکته جالب ، طراحی لباس محمدرضا گلزار در برخی صحنه های خاص است. به دلیل بالاتنه و پاهای باریک و بزرگ او ، بهتر بود ، اما با پوشیدن یک شلوار بسیار تنگ و یک تی شرت گشاد ، این کنتراست و ضعف گلزار رنگارنگ تر و جالب تر شد. این کارگردان تأکید کرد: این واقعیت که گلزار در صحنه متوسط ​​بار دیگر به نمایش درآمد ثابت کرد که جزئیات جایی در این مجموعه ندارند.

در بین بازیگران ، ساره بیات (سارا بیات) بهترین عملکرد را داشت و او نقش پگاه دادگر (پگاه دادگر) را بسیار خوب بازی کرد. شخصیتی که به نظر نمی رسد از نظر روانی ثبات داشته باشد ، معمولاً به سرعت عصبانی می شود و سپس پشیمان می شود. فیلمنامه به ساده ترین شکل تجسم می یابد ، در عمل مواردی مانند راهنمایی و توجه به ظرافت ها وجود ندارد.

نکته دیگری که بر اساس این سه طرح قابل ذکر است ، تیتراسیون مداوم است. امروزه استفاده از زیرنویس در مهمترین سریالهای تلویزیونی جهان مانند یک تونل احساس می شود و مخاطب را برای ورود به داستان آماده می کند ، به طوری که نام بازیگر برده نمی شود یا حتی اگر این اتفاق بیفتد ، خیلی کوتاه است ، معرفی اصلی مربوط به اعتبارات نهایی. با این حال ، به نظر می رسد که بیشتر تولید کنندگان سریال داخلی در خلا live زندگی می کنند و نمی توانند این آثار را ببینند.

جهت تماشای سریال گیسو آنلاین میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام کنید.

مانند سایر آثار ایرانی ، تیتراژ در گیسو با بدترین و طولانی ترین روش انجام می شود. علاوه بر بافت و ساختاری که می تواند مخاطب را به خود جلب کند ، موسیقی نیز می تواند نقش بسیار خوبی در این زمینه داشته باشد. این عنوان آنقدر طولانی است که حتی اسامی جانشین تولید و معاون دوم مدیر نیز ذکر می شود. بعید است مخاطبان پس از تماشای قسمت کامل زیرنویس ها را ببینند.

با توجه به مطالب گفته شده ، می توان کیفیت سریال گیسو را مانند سایر کارهای منوچهر هادی پیش بینی کرد. با توجه به مقدمه به زبان چینی ، بعید به نظر می رسد معجزات در نقشه های بعدی این مجموعه اتفاق بیفتد. اگر با سریال “قلب و عشق” تماس بگیرید ، این مجموعه در اختیار شما قرار می گیرد ، در غیر این صورت همزمان با گیسو سریال مناسب تری پخش می شود.