بدترین شروع بارسلونا در لالیگا طی 33 سال اخیر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته با قبول باخت خارج از خانه مقابل کادیس، بدترین شروع خود در لالیگا طی سه سال گذشته را به ثبت رساند.

کاتالان‌ها در 10 مسابقه‌ای که در 12 هفته سپری شده از این فصل لالیگا انجام داده‌اند، تنها چهار پیروزی کسب کرده‌اند و در مابقی بازی‌ها امتیاز از دست داده‌اند که این شامل چهار شکست از جمله باخت خانگی ال‌کلاسیکو می‌شود. این روند ضعیف سبب شده است که بارسلونا با اتلتیکومادرید که از حیث تعداد بازی‌های انجام شده با هم برابر هستند، 12 امتیاز فاصله داشته باشد.

علاوه بر این سابقه نداشته است که بارسلونا از فصل 88-1987 در 10 بازی‌‌ نخستش تنها 14 امتیاز کسب کرده باشد. در آن فصل بارسایی‌ها بعد از 10 بازی تنها 13 امتیاز داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

نکته جالب‌تر درباره نتیجه بازی شب گذشته بارسلونا این بود که آنها به تیمی باختند که در این فصل دیگر غول لالیگا یعنی رئال مادرید را هم شکست داده است و این آمارها برای تیمی که این فصل به لالیگا صعود کرده، تحسین‌برانگیز است. این شکست در حالی در کارنامه کاتالان‌ها ثبت شد که آنها به خاطر کسب پیروزی در سه بازی متوالی قبلی‌شان به رسیدن به ثبات امیدوار شده بودند.

با این باخت مأیوس‌کننده بارسلونا این هفته میزبان یوونتوسی است که با هدف تصاحب صدر جدول رده‌بندی گروه G‌ و قرار گرفتن در سید نخست قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نوکمپ می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم