بایرن مونیخ قید تمدید قرارداد آلابا را زد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلا کرد که این باشگاه از ادامه تلاش برای تمدید قرارداد داوید آلابا منصرف شده است و قصد ندارد پیشنهاد جدیدی به این مدافع اتریشی ارائه کند.

بایرن مونیخ از چند ماه پیش سعی در تمدید قرارداد آلابا داشت اما بر سر مسائل مالی با او به توافق نرسید و همین مسئله جنجال‌های فراوانی‌ را هم به همراه داشت مخصوصاً زمانی که اولی هوینس رئیس سابقه باواریایی‌ها آلابا و مدیربرنامه‌هایش را شیفته پول توصیف کرد و پدر این بازیکن هم جوابش را داد. ادامه‌دار شدن اختلافات دوطرف بر سر مسائل مالی اکنون باشگاه بایرن مونیخ را به کلی از تمدید قرارداد بازیکنش منصرف کرده است و به این ترتیب آلابا در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد.

هاینر در این خصوص گفت: ما یک پیشنهاد بسیار خود و منصفانه به آلابا ارائه کردیم به خصوص با در نظر گرفتن شرایط فعلی. ما در جلسه اخیرمان به مدیر برنامه‌های آلابا گفتیم که می‌خواهیم تا پایان ماه اکتبر جواب‌مان را درباره رضایتش به تمدید قرارداد یا رفتن را بدهد چون که باید زمان کافی برای برنامه‌ریزی درباره چنین پست مهمی از تیم را داشته باشیم. از آنجایی که تا روز شنبه هیچ خبری از مدیربرنامه‌های آلابا نشد، مدیرورزشی‌مان حسن صالح‌حمیدزیچ با او تماس گرفت و پاسخی که دریافت کرد این بود که پیشنهاد ما هنوز نتوانسته نظر بازیکن را جلب کند و اینکه نیاز دارد بیشتر فکر کند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم که به کلی پیشنهادمان را پس بگیریم و این یعنی که دیگر پیشنهادی از جانب باشگاه ارائه نخواهد شد.

طبق اعلام رسانه‌های محلی از جمله شبکه اسپورت1 آلمان پینی زهاوی مدیربرنامه‌های آلابا از تصمیم اتخاذ شده توسط باشگاه بایرن مونیخ به شدت غافلگیر شده است و اینکه تا قبل از شنیدن اظهارات هاینر هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته است.

اکنون باید دید آلابا که تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا به شدت خواهان جذب وی هستند، چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت. گفته می‌شود که او در نشست خبری امروز (دوشنبه) تیمش قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل سالزبورگ اتریش حضور نخواهد داشت اما ممکن است در روزهای آتی راجع به این تصمیم باشگاه اظهارنظر کند.

آلابای 28 ساله که محصول آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است، سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه را پیدا کرد و تا کنون 394 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم انجام داده و 31 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم