باشگاه لیون تلاش برای جذب گودین را تأیید کرد/ جابجایی به شرط تخفیف در حقوق

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون تأیید کرد که این باشگاه همچنان در صدد جذب دیه‌گو گودین مدافع میانی تیم فوتبال اینتر است.

اخیراً اعلام شده که حقوق بالای گودین لیون را از تلاش برای جذب مدافع سابق اتلتیکومادرید منصرف کرده اما گویا تلاش این باشگاه همچنان ادامه دارد. گودین تابستان سال گذشته از اتلتیکومادرید به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست اما نتوانسته نظر آنتونیو کونته، سرمربی تیم ایتالیایی را جلب کند و حالا او تمایل دارد در تیمی دیگر شانس خود را امتحان کند.

اولا در گفت‌و‌گو با شبکه یوروپ 1 درباره گزارش‌های حاکی از تمایل لیون برای جذب گودین و مامودو ساخو اظهار داشت: این بازیکنان هم جزو افرادی بوده‌اند که نام‌شان برده شده اما به جز آنها خیلی‌های دیگر هم بوده‌اند.

گودین 33 ساله به دلیل عملکرد نه چندان دلچسبی که در ماه‌های نخست حضورش در اینتر داشت، جایگاه خود را در ترکیب اصلی این تیم به آلساندرو باستونی داده است. پرداخت حقوق 5 میلیون یورو در سال او که به آن یکسری پاداش‌ها هم اضافه می‌شود، فشار زیادی به باشگاه اینتر وارد می‌‌آورد و به همین دلیل این باشگاه به فروش بازیکن اروگوئه‌ای خود راغب است. با این حال همه چیز به نظر گودین بستگی دارد، چون او باید با کاهش حقوقش موافقت کند زیرا لیون توان پرداخت حقوق فعلی او را ندارد.

گودین تا سال 2022 با اینتر قرارداد دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم