بازیگران بالیوودی که جنازه آنها در خانه‌شان پیدا شد

مرگ ناگهانی برخی بازیگران بالیوودی و پیداشدن جسدشان در خانه، باعث تعجب طرفداران آنها شده است.

مرگ عجیب برخی از بازیگران بالیوود تأثیری ماندگار بر طرفداران آنها گذاشته است. در دو سال گذشته، در بحبوحه قرنطینه‌های کووید-۱۹، چندین بازیگر بالیوودی به سرای ابدی رفته‌اند. جسد تعدادی از آنها در شرایط مرموزی پیدا شده است.

جسد براهما میشرا بازیگر سرشناس میرزاپور در دوم دسامبر در محل اقامتش در بمبئی پیدا شد. مرگ نابهنگام این بازیگر ۳۶ ساله همه را شگفت‌زده کرد. جسد براهما در یک وضعیت مشکوک در محل سکونتش در جاده یاری در منطقه ورسوا پیدا شد. مرگ ناگهانی براهما گمانه‌زنی‌هایی را برانگیخت و گفته می‌شود حمله قلبی علت مرگ این بازیگر بوده است.

این اولین بار نیست که جسد یک بازیگر بالیوود در شرایطی مرموز پیدا می‌شود. در ادامه این گزارش، بازیگران دیگری که در شرایط مشکوکی جان خود را از دست داده‌اند، آورده شده است.

اوم پوری

جسد اوم پوری در ۶ ژانویه ۲۰۱۷ پیدا شد. فرض بر این بود که حمله قلبی علت مرگ او باشد؛ اما گزارش کالبدشکافی حاکی از این بود که این بازیگر به دلیل ضربه به سر فوت کرده است. اوم پوری در زمان مرگ در محل سکونت خود تنها بود.

پروین بابی

پروین بابی اولین ستاره بالیوودی بود که عکسش در سال ۱۹۷۶ روی جلد مجله تایم رفت. مرگ پروین هنوز یک معمای حل نشده است؛ جسد او در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۵ در خانه‌اش پیدا شد. گزارش‌های رسانه‌های آن زمان ادعا کردند که جسد پروین سه روز در خانه مانده بوده. گفته می‌شود که این بازیگر بر اثر خودکشی درگذشت و از اسکیزوفرنی رنج می‌برد.

کریتیکا چوداری

کریتیکا چوداری که در چندین سریال تلویزیونی ظاهر شده بود، به طرز مشکوکی در ژوئن ۲۰۱۷ درگذشت. جسد کریتیکا در ساختمانی در نزدیکی چار بنگلا در آندری بمبئی پیدا شد. تحقیقات پلیس نشان داد که او فقط برای ۶ هزار روپیه به قتل رسیده است.

سمیر شارما

سمیر شارما، بازیگر تلویزیونی هند در آگوست ۲۰۲۰ در محل اقامت خود در بمبئی بر اثر خودکشی درگذشت. سمیر دو روز قبل از پیدا شدن جسدش مرده بود. نگهبانان ساختمان او را در آپارتمانش پیدا کردند.

سوشانت سینگ راجپوت

جسد سوشانت سینگ راجپوت در ۱۴ ژوئن ۲۰۲۰ در محل سکونت خود در بمبئی پیدا شد. ظاهراً این بازیگر ۳۴ ساله در خانه خود در بندرا خودکشی کرده است.