بازیگران اخراج شده در سال های گذشته

با بازیگران اخراج شده در سال های گذشته از دنیای هالیوود آشنا شوید.

1. ایسایا واشینگتن در سریال Grey’s Anatomy

ایسایا واشینگتن در سریال “آناتومی گری” (Grey’s Anatomy) نقش دکتر پرستون برک، جراح قلب، را بازی می کرد. در فصل سوم این سریال، پس از آنکه او به تی. آر. نایت، همبازی اش در این سریال، دشنام داد، دعوا به پا شد. پس از آنکه جزئیات این مشاجره برای مردم فاش شد، تی. آر. نایت به مشکل خود اعتراف کرد و ایسایا نیز نامه عذرخواهی بخاطر انتخاب نادرست کلماتش منتشر کرد. البته در مراسم گلدن گلوب سال 2007 این جنجال دوباره پا گرفت و وقتی مطبوعات از واشینگتن در مورد دعوای سر صحنه او با نایت سوال کردند، وی گفت: «من هرگز به تی. آر. نگفتم …» استفاده دوم ایسایا از این کلمه باعث شد که شبکه ABC تصمیمش را بگیرد و او را از سریال “آناتومی گری” اخراج کند.

2. لیندزی لوهان در برنامه The Other Side & Linda Lovelace biopic & Lindsay

لیندزی لوهان در سال های گذشته همیشه جنجال برانگیز بوده و زندگی او همیشه تحت تأثیر حرفه توفانی اش بوده است. در سال 2010، لوهان از فیلم کمدی The Other Side اخراج شد زیرا گفته بودند که او “جلب سرمایه” نمی کند. در نتیجه نقش او را به اولیویا تریلبی دادند. در سال 2010 لوهان را از نقش لیندا لاولیس اخراج کردند زیرا کارگردان به این نتیجه رسیده بود که اعتماد کردن به او غیرممکن اس. در نتیجه نقش او را به مالین اکرمن دادند، با این حال بخاطر مشکلات مالی تولید این فیلم هنوز شروع نشده است. اخیراً گزارش شده است که برنامه تلویزیونی خود لوهان برای فصل دوم تمدید نشده است. این برنامه اوایل سال جاری میلادی در شبکه OWN به نمایش درآمد و موضوع آن زندگی لیندزی پس از بیرون آمدن از کمپ بود. در حال حاضر لوهان فقط یک پروژه در دست اقدام دارد و آن هم فیلم هیجانی Inconceivable است. فیلمبرداری این فیلم هنوز شروع نشده، بنابراین زمان لازم است تا بفهمیم که آیا این پروژه هم ادامه می یابد یا خیر.

3. مگان فاکس در فیلم های Transformers

در سال 2009 مگان فاکس حرف های زیادی در مورد کار کردن برای مایکل بی، کارگردان فیلم های Transformers و Transformers: Revenge of the Fallen زد. فاکس در مصاحبه ای با مجله Wonderland گفته بود: «اون مثل ناپلئون می مونه و می خواد شهرت نامعقول و دیوانه واری بدست بیاره. اون می خواد تو صحنه های فیلمبرداری مثل هیتلر باشه و همینطور هم هست. بنابراین کار کردن با اون مثل کابوس می مونه.» پس از انتشار این مصاحبه، این بازیگر از فیلم های بعدی حذف شد و رزی هانتینگتون-وایتلی، مدل انگلیسی، جانشین او در فیلم بعدی ترانسفورمرز شد.

4. چارلی شین در سریال Two and a Half Men

چارلی شین در فوریه 2011 در مورد چاک لور، تهیه کننده سریال Two and a Half Men کلمات ضعیفی همچون “جادوگر” و “خون ببر” بکار برده بوود. همه اینها وقتی شروع شد که چارلی با برنامه رادیویی Alex Jones Show مصاحبه کرد. چارلی رئیسش، چاک لور را Chaim Levine خواند که این دو کلمه ترجمه عبری نام واقعی چاک یعنی چارلز لوین است. چارلی با TMZ هم مصاحبه کرد و بار دیگر با این عبارات به رئیس خود توهین کرد: «اون احمقه، مرد کوچولوی احمقی که هرگز دلم نمیخواد مثل اون باشم. تازه الان مؤدب بودم.» روز بعد شبکه CBS این برنامه را متوقف کرد. دوباره چارلی اظهارات توهین آمیزی داشت که باعث شد شبکه CBS چارلی شین را رسماً از این سریال حذف کند.

5. شانن دوهرتی در Beverly Hills 90210، Charmed و 90210

شانن دوهرتی از سال 1990 تا 1994 در سریال تلویزیونی محبوب Beverly Hills 90210 نقش برندا والش را بازی کرد. بعد از فصل چهارم دوهرتی بخاطر دعوا با همبازی هایش، دیر رسیدن سر فیلمبرداری و رفتار بدش در صحنه اخراج شد. در سال 1998، شانن نقش پرو هالیول در سریال Charmed را قبول کرد و با الیسا میلانو و هالی ماری کامز همبازی شد.

بلافاصله شایعاتی در مورد دعوا بر سر صحنه فیلمبرداری شنیده شد. ظاهراً کار کردن با دوهرتی سخت بوده و او با تهیه کنندگان، کارکنان و همبازی ها دعوایش می شده که از همه مهمتر اختلاف و مشاجره او با الیسا میلانو بود. شانن پس از فصل سوم Charmed اخراج شد. در سال 2008، سریال 90210 که ادامه ای بر سریال محبوب Beverly Hills 90210 بود در شبکه CW به نمایش درآمد.

تهیه کنندگان از شانن دوهرتی دعوت کردند تا در فصل اول این سریال حضور یابد، ولی دوهرتی فقط توانست چهار اپیزود طاقت بیاورد. ظاهراً دوهرتی با همه دعوا می کرده و از فیلمنامه متنفر بوده و می خواسته دیالوگ هایش را عوض کنند. همچنین او با همبازی هایش دعوا می کرده و طوری رفتار می کرده که انگار مالک همه چیز بوده است.