اینسینیه: مسی بهترین بازیکن جهان است اما مارادونا برای ما مقدس است/ نیازی نیست از بارسلونا بترسیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) ناپولی – بارسلونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما مقابل تیمی فوق‌العاده بازی می‌کنیم، به همین خاطر باید به بهترین شکل ممکن خودمان را آماده کنیم. بارسلونا تنها مسی نیست و این تیم بازیکنان بزرگ دیگری هم دارد، به همین خاطر باید بهترین عملکردمان را برای مهار کردن آنها و ارائه بهترین عملکرد ممکن به کار بگیریم.

وی افزود: این بازی چالشی متفاوت از بازی‌های لیگ است. ما باید بازی‌هایی را که در لیگ قهرمانان انجام می‌دهیم، در سری A هم به نمایش بگذاریم. ما در اروپا مقابل لیورپول به پیروزی رسیده‌ایم، اما در سری A مقابل تیم‌های کوچک‌تر امتیاز از دست می‌دهیم. به‌هرحال نیاز به داشتن رویکردی مناسب داریم، در غیر این‌صورت کار برای‌مان دشوار خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال ناپولی تصریح کرد: به نظرم ما باید بازی فوق‌العاده‌ای در فاز هجومی و دفاعی در هر دو بازی رفت و برگشت به نمایش بگذاریم. باید تمرکز لازم به خصوص در بازی برگشت را داشته باشیم. این جدالی جذاب است و از دستورالعمل سرمربی تیم‌مان پیروی خواهیم کرد. باید ذهنیت درستی داشته باشیم. امیداواریم بتوانیم مقابل بارسلونا گلزنی کنیم و در کنارش گل نخوریم.

اینسینیه همچنین درباره فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا که برای اولین بار به ورزشگاه سن‌پائولو خواهد آمد، اظهار داشت: مسی بهترین بازیکن جهان است. نمی‌خواهم او را با مارادونا مقایسه کنم. دیه‌گو همه چیز است و ما نمی‌خواهیم آنها را با هم مقایسه کنم. مارادونا برای ما مقدس است. لیونل هم در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیازی نیست از بارسلونا بترسیم و فردا می‌توانیم به نتیجه دلخواه برسیم. باید تلاش‌مان را بکنیم، حتی با وجود اینکه می‌دانیم مقابل یکسری قهرمان بازی خواهیم کرد. ما از لیورپول یک برد و یک تساوی گرفتیم و می‌توانیم فردا شب هم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه دهیم و به نتیجه خوبی هم برسیم.

مهاجم ناپولی همچنین درباره اینکه آیا پیش از این فرصت پیوستن به بارسلونا را داشته است، گفت: من هرگز به امضای قرارداد با بارسلونا نزدیک نبوده‌ام، در واقع هرگز چنین فرصتی نصیبم نشده است. دیگر چیزی برای گفتن در این مورد ندارم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم