ایتن هاوک بازیگر یک سریال کارآگاهی شد

ایتن هاوک در یک سریال کوتاه که برای شبکه شوتایم در دست تولید است،‌ به نقش‌آفرینی پرداخت.

به نقل از ورایتی، ای تن هاوک در سریالی کوتاه با عنوان «سفیدها» نقش‌آفرینی خواهد کرد.

این سریال که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ریچارد پرایس ساخته می‌شود بر مبنای این ایده شکل می‌گیرد که هر کارآگاهی توسط نهنگ سفید خود شکار می‌شود و این قاتلی است که به دلیل ناتوان بودن سیستم قضایی از مجازات در رفته است.

در این داستان بیلی گریوز که هاوک نقشش را بازی می‌کند، زمانی ستاره بخش خود و عضو سابق گروهی از پلیس‌های سرشناس با نام «غازهای وحشی» بوده که حالا به بخش دیگری منتقل می‌شود و یک پرونده قتل به ظاهر ساده همه سابقه شغلی، دوستی‌های قدیمی و خانواده او را تهدید می‌کند.

ژِز باترورث نویسنده برنده جایزه تونی که فیلمنامه‌هایی چون «فورد برابر فراری» و «اسپکتر» را نوشته، کار نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده دارد.

هاوک پیش از این نیز در یک سریال کوتاه دیگر با عنوان «پرنده خوب خداوندگار» برای این شبکه کابلی بازی کرده بود و سال ۲۰۲۰ با اقبال زیادی هم روبه‌رو شده و نامزدی گلدن گلوب را هم کسب کرده بود.

ای تن هاوک به تازگی در سریال «شوالیه شب» مارول برای شبکه دیزنی پلاس هم بازی کرده است. این بازیگر در طول دوران کاری‌اش ۴ نامزدی اسکار کسب کرده که شامل بهترین بازیگر نقش مکمل برای «پسربچگی»، بهترین بازیگر نقش مکمل برای «روز تعلیم»، بهترین فیلمنامه اقتباسی برای «پیش از غروب» و «پیش از نیمه شب» بوده است.