ایتالیا بازی‌های دوستانه‌اش با انگلیس و آلمان را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همان‌طور که انتظار می‌رفت و البته با کمی تأخیر فدراسیون فوتبال ایتالیا از لغو بازی‌های دوستانه تیم ملی این کشور با تیم‌های ملی انگلیس و آلمان به دلیل شیوع کرونا در اروپا خبر داد.

ایتالیا اولین لیگ فوتبال در اروپا بود که دستور تعطیلی بازی‌هایش به دلیل شیوع ویروس کرونا صادر شد و بعد از آن نیز تمامی لیگ‌های معتبر فوتبال قاره سبز تصمیم به چنین کاری گرفتند.

فیفا نیز به باشگاه‌ها اجازه داده تا در صورت تمایل از حضور بازیکنان‌شان در اردوی تیم‌های ملی جلوگیری کنند و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که تیمی ریسک از دست دادن بازیکنش به دلیل ابتلا به کرونا را به جان بخرد و به او اجازه دهد در اردوی تیم ملی کشورش شرکت کند. به همین دلیل مسئولان فوتبال ایتالیا تصمیم به لغو بازی‌های دوستانه‌شان مقابل انگلیس و آلمان گرفته‌اند.

آتزوری قرار بود 13 روز دیگر در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف تیم ملی انگلیس برود و چهار روز بعد از آن هم در شهر نورنبرگ آلمان، با ژرمن‌ها روبه‌رو شود. آلمانی‌ها پیش از این دستور برگزاری این بازی پشت درهای بسته را صادر کرده بودند، اما اکنون این بازی به کلی لغو شده است. تیم ملی انگلیس هم به دستور اتحادیه فوتبال این کشور تا پایان مدت تعلیق که 16 فروردین است اجازه برگزاری بازی ندارد و به این ترتیب بازی‌اش مقابل ایتالیا لغو شده است.

 

با توجه به وضعیت موجود فوتبال اروپا در رده باشگاهی و ملی، به نظر می‌رسد که اتحادیه فوتبال اروپا همان‌گونه که در نهایت مجبور به لغو بازی‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شد، بازی‌های یورو 2020 را هم به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم