اولین واکنش باشگاه بارسلونا به مصاحبه مسی/ سکوت بارتومئو و هیئت مدیره باشگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، ساعاتی پس از انتشار مصاحبه تصویری لیونل مسی با سایت گل که در آن درباره جزئیات تصمیمش برای جدایی توضیح داد و اعلام کرد که تا پایان قراردادش در نوکمپ می‌ماند، باشگاه بارسلونا نیز با انتشار پیامی در صفحه خود در اینستاگرام به اظهارات کاپیتان تیم واکنش نشان داد.

با وجود آنکه بخش بیشتر مصاحبه لیونل مسی به توضیح درباره دلیل رفتنش و نارضایتی از عملکرد مدیران باشگاه به خصوص خوسپ ماریا بارتومئو اختصاص داشت، این باشگاه تنها یک جمله از مصاحبه او که در آن گفته بود «با تمام توانم تلاش خواهم کرد. عشق من نسبت به بارسلونا هرگز تغییر نمی‌کند» را جدا و آن را در قالب یک پیام به سه زبان اسپانیایی، کاتالان و انگلیسی منتشر کرده است.

این تنها واکنش باشگاه بارسلونا به اظهارات مسی بوده است و هنوز هیچ یک از مدیران باشگاه از جمله بارتومئو درباره مصاحبه کاپیتان تیم که آنها را به بی‌توجهی به خواسته‌ او و حمایت ناکافی از تیم برای قهرمانی در اروپا متهم کرد، واکنشی نشان نداده‌اند. همچنین گزارش شده که باشگاه نیز هیچ تصمیمی برای انتشار یک بیانیه درباره ماندن مسی ندارد.

مسی با ممانعت باشگاه از خروجش به‌عنوان بازیکن آزاد، حداقل تا پایان فصل آینده که قراردادش با این تیم به پایان می‌رسد در نوکمپ خواهد ماند، اما مشخص نیست که او پس از آن بخواهد به دوران بازی‌اش در بارسلونا ادامه دهد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم