انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse تاخیر خورد

سونی تصمیم به تاخیر انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) گرفته و تاریخ اکران آن را از ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) به ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) عقب برده است. این دومین باری است که Spider-Man: Across the Spider-Verse تاخیر خورده.

به همین خاطر کریس میلر (Chris Miller)، تهیه کننده و نویسنده انیمیشن، اخیرا به این موضوع واکنش نشان داده است و اعلام کرد که «این تاخیر فرصت بیشتری به آن‌ها می‌دهد تا یک اثر عالی را خلق کنند».

در دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse گوئن استیسی با صداپیشگی هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) از دنیای دیگری به ملاقات مایلز مورالس با صداپیشگی شمیک مور (Shameik Moore) می‌آید. این دو با هم به دنیای کاملا جدیدی سفر می‌کنند که سبک هنری جدید انیمیشن را به نمایش می‌گذارد. دیگر شخصیت‌ جدید و مهم این دنباله میگوئل اوهارا یا همان اسپایدرمن ۲۰۹۹ با صداپیشگی اسکار آیزاک (Oscar Isaac) است.

حضور سه شخصیت دیگر از جمله پیتر بی پارکر با صداپیشگی جیک جانسون (Jake Johnson)، جسیکا درو یا همان زن عنکبوتی با صداپیشگی ایسا ری (Issa Rae) و مرد عنکبوتی ژاپنی از سری 1978 Spider-Man در قسمت جدید تایید شده است. با این وجود احتمالا اسپایدرهم (جان مولانی)، اسپایدرمن نوآر (نیکلاس کیج) و پنی پارکر (کیمیکو گلن) در Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور نخواهند داشت.

همچنین باید اشاره کنیم که نام این انیمیشن نیز تغییر کرده و سونی تصمیم گرفته عبارت «پارت اول» را از Spider-Man: Across The Spider-Verse حذف کند. با این حال پارت دوم انیمیشن مرد عنکبوتی همچنان در برنامه‌های سونی قرار دارد و روز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ به اکران درخواهد آمد.

منبع: Comicbook