انتقاد گودین از مسئولان فوتبال ایتالیا بابت جدی نگرفتن کرونا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود شیوع گسترده ویروس کرونا (کووید 19) در کشور ایتالیا، مسئولان فوتبال این کشور در ابتدا توجهی به جدی بودن تهدید این ویروس کشنده نداشتند و بازی‌های سری A را تا تاریخ 9 مارس (19 اسفند) پشت‌ درهای بسته برگزار کردند. در ادامه اما با وخامت اوضاع، مسئولان برگزاری این مسابقات دستور به تعلیق این مسابقات دادند.

دیه‌گو گودین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: تا آخرین لحظه در معرض ابتلا به ویروس کرونا بودیم. آنها (مسئولان فوتبال ایتالیا) تا لحظه آخر به دنبال این بودند که ببینند می‌توانند مسابقات را ادامه دهند، تا اینکه شرایط غیرقابل تحمل و سیستم بهداشت با مشکل مواجه شد.

مدافع اینتر که در حال حاضر در خانه‌اش در اروگوئه در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، ادامه داد: در آن شرایط چند هفته بازی کردیم، به تمرینات و بازی پشت درهای بسته ادامه دادیم تا اینکه تست کرونای دانیله روگانی مثبت اعلام شد و آنجا بود که به متوقف کردن مسابقات رضایت دادند.

گودین 34 ساله که یکی از بازیکنانی بود که در جریان شکست 2 بر یک اینتر مقابل یوونتوس پشت‌درهای بسته بازی کرد، گفت: در دربی ایتالیا بازیکنانی بودند که قبلاً به این ویروس آلوده شده بودند، بنابراین مسئولان باشگاه برای جلوگیری از هرگونه ریسک، ما را مستقیم به قرنطینه بردند.

تاکنون 92 هزار و 472 نفر در کشور ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این بین 10 هزار و 23 نفر جان خود را از دست داده‌اند. ایتالیا در حال حاضر پس از آمریکا بیشترین مبتلا به این ویروس را دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم