انتقاد تند راموس از داور بازی رئال مادرید – لوانته

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو راموس کاپیتان و مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید پس از باخت شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل لوانته در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگا، از داور مسابقه هرناندس هرناندس انتقاد کرد و مدعی شد که برخی تصمیماتی که او در این بازی گرفت از پیش تعیین شده بود.

راموس پس از باخت یک بر صفر کهکشانی‌ها که منجر به سقوط آنها به رده دوم جدول شد، گفت: شب افتضاحی بود. در عین حال باید بگویم که ما به مقطعی حساس از فصل رسیده‌ایم، پس باید از کنار این باخت عبور کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. درست است که با این باخت به رده دوم می‌رویم اما در لالیگا فاصله‌ امتیازات حداقلی است. با این شرایط هر اشتباه ممکن است به بهای از دست دادن قهرمانی تمام شود. در طول بازی اتفاقات فراوانی رخ داد که ما قصد نداریم به ارزیابی آنها بپردازیم.

راموس افزود: دوست ندارم درباره مسائل مربوط به داوری حرف بزنم. همیشه هم این را گفته‌ام، چون ما انسان هستیم و ممکن است که مرتکب اشتباه شویم. گاهی اوقات اما ممکن است این اشتباهات به گونه رخ دهند که شما را دچار تردید و وادار به فکر کردن کنند. معیار قضاوت داوران در این روزها متفاوت شده است. در بازی اخیرمان مقابل والنسیا در فینال سوپرجام اسپانیا، برخورد توپ با دست من پنالتی تشخیص داده شد اما این بار داور برخورد توپ با دست بازیکن لوانته را هند تشخیص نداد که البته در مورد این داور من از هیچ چیز تعجب نمی‌کنم. داوران پیش از این برای من از نهایت احترام برخوردار بودند. شما می‌توانستید با آنها صخبت کنید اما الان دیگر نمی‌توانید با آنها حرف بزنید. قبلاً کاپیتان‌ها می‌توانستند به داوران کمک کنند. نمی‌دانم این از تکبر آنها است یا نه اما هر چه هست این وضعیت شرم‌آور است. در پایان بازی‌ این سؤال برایم پیش آمد که آیا این داور با من خصومت شخصی دارد یا نه. من حقایق را می‌بینم. در دقیقه 10، داور بازی مرا با دادن یک کارت زرد آن هم بعد از آنکه بازیکن حریف روی من تکل انجام داد و با آرنجش به من ضربه زد، جریمه کرد. یکسری از تصمیمات داوران از پیش تعیین شده است. تا این داور باشد، من تا حدودی به فنا خواهم رفت.

راموس سپس با اشاره‌ای کنایه‌‌آمیز به عدم استفاده داور از VAR‌ برای تشخیص دو خطای هند مشکوک بازیکنان لوانته تأکید کرد: رئال مادرید بازی خوبی انجام داد اما بازی‌ ما فقط گل کم داشت. این ما بودیم که این سه امتیاز را از دست دادیم نه VAR. زمانی که ما برنده نمی‌شویم، می‌گویند که مدافعان مقصر هستند اما اینطور نیست. ما یک تیم هستیم. همه ما از این باخت‌ها ضربه می‌خوریم اما الان وضعیتی است که باخت‌ها بیشتر ضربه می‌زنند. در این هفته ما در لیگ قهرمانان  لالیگا بازی داریم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم