انتقاد تمسخر‌‌آمیز اورا از ویدال به خاطر پیوستن به اینتر+ عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریس اورا دفاع راست فرانسوی سابق تیم فوتبال یوونتوس، هم‌تیمی سابق خود در این تیم آرتورو ویدال را به خاطر پیوستن به اینتر مورد سرزنش قرار داد.

اورا که یکی از فوتبالیست‌های بازنشسته پرکار در فضای مجازی است، برای انتقاد از تصمیم هم‌تیمی شیلیایی سابق خود پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده که در آن عکسی از روزهای بازی‌اش در یوونتوس قرار گرفته است. در این عکس او پشت سر آندره‌آ پیرلو و جلوتر از آرتورو ویدال در حال ورود به زمین مسابقه برای بازی سوپرجام فوتبال ایتالیاست.

در این عکس اورا روی صورت ویدال یک ایموجی خون‌‌آشام گذاشته و بالای سر خود و پیرلو هم حباب‌هایی برای بیان گفت‌و‌گویش با ستاره سابق یوونتوس باز کرده است. پیرلو از اورا می‌پرسد: «پت، آن فردی که پشت سرت هست، کیست؟» و اورا هم به او پاسخ می‌دهد: «نمی‌دانم… اگر حافظه‌ام را از دست نداده باشم استاد، این پسر قبلاً در کنار ما بازی می‌کرد».

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا , تیم فوتبال اینتر , آندره‌آ پیرلو ,

اورا در متنی که همراه با این عکس در پست او آمده، نوشته است: پیروزی مهم نیست بلکه تنها چیزی است که اهمیت دارد! اما تا آخر راه یک یوونتوسی ماندن هم تنها چیزی است که اهمیت دارد (متأسفم ویدال).

 

ویدال در پایان فصل گذشته پس از کنار گذاشته شدن از برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به ایتالیا برگشت تا به سرمربی سابقش در یوونتوس، آنتونیو کونته که اکنون هدایت تیم فوتبال اینتر را برعهده دارد، ملحق شود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم