امره جان: کلوپ با تمام توان در اختیار بازیکنانش است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امره جان که بین سال‌های 2014 تا 2018 در لیورپول عضویت داشت و پیش از پیوستن به یوونتوس در سال 2018 به مدت سه سال زیر نظر یورگن کلوپ در این تیم انگلیسی بازی کرد، تمجید ویژه‌ای از این سرمربی آلمانی داشت. لیورپول زیرنظر کلوپ 52 ساله متحول شده و حالا بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها، پس از 30 سال در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است.   

جان 26 ساله که در ماه ژانویه با قرارداد قرضی شش ماهه با قابلیت خرید از یوونتوس به بوروسیا دورتموند پیوست، در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی گفت: همه آنهایی که یورگن کلوپ را می‌شناسند، می‌دانند که او چه آدم باحالی است. کلوپ خودش است و با تمام توانش در اختیار بازیکنان. برای او جنبه انسانی مهم است که این فوق‌العاده است. فوتبال برای یورگن مهم است، اما خانواده برای او در درجه اول اهمیت قرار دارد.

این هافبک آلمانی همچنین درباره بازگشت خود به بوندس‌لیگا و پیوستنش به زردپوشان وستفالن اظهار داشت: خیلی خوشحالم چون به مسیر درستی بازگشته‌ام. بودن در دورتموند را خیلی دوست دارم. در این تیم استقبال خیلی خوبی از من شد و از اینکه عضو مهمی از دورتموند هستم، لذت می‌برم.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم