الرکراکی: باید در بازی با تیم قدرتمند پرسپولیس احتیاط کنیم/ علی: قادر به شکست این تیم هستیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید الرکراکی، سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت: نخستین بازی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است و ما با تیم قدرتمندی مواجه می‌شویم که همانند الدحیل در قطر در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد. بازیکنان الدحیل به ویژه پس از پیروزی اخیر در کاپ امیر قطر به خوبی آماده هستند.

سرمربی تیم الدحیل در ادامه خاطرنشان کرد: باید در بازی با پرسپولیس احتیاط کنیم، زیرا تیم‌های ایرانی در زمین حریفان با ارائه بازی خوب  موفق می‌شوند. با این وجود ما میزبان هستیم و حمایت هواداران را خواهیم داشت.

الرکراکی افزود: من چالش‌ها را دوست دارم و به همین خاطر به تیم الدحیل آمدم. حضور در تیمی دیگر آنهم در نیم‌فصل کار آسانی نیست، اما به خاطر دوست داشتن چالش‌ها این پیشنهاد را پذیرفتم.

المعز علی، مهاجم تیم الدحیل نیز اظهار داشت: ما آماده این بازی هستیم و می‌خواهیم شروع متفاوتی نسبت به سال‌های اخیر داشته باشیم. حریف ایرانی، نقطه‌های ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم. الدحیل قادر است از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و بازیکنان‌مان با تمرکز عالی وارد میدان خواهند شد. تمام تیم‌های گروه قدرتمند هستند و سطح فنی یکسانی دارند. ما باید روی نتایج خودمان تمرکز کنیم. می‌توانیم در بازی فردا  برابر پرسپولیس پیروز شویم که شروع خوبی برای ما در مسیر صعود از مرحله گروهی خواهد بود.

الدحیل از ساعت 18:45 فردا (سه‌شنبه) در نخستین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس است. در دیگر بازی این گروه الشارجه امارات و التعاون عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم