اعضای باشگاه رم بخشی از حقوق‌شان را وقف مبارزه با کرونا کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رم اعلام کرد که بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم بخشی از حقوق‌شان را به خرید تجهیزات پزشکی برای یکی از بیمارستان‌های پایتخت ایتالیا که پذیرای بیماران کرونایی است، اختصاص داده‌اند.

ایتالیا بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا ثبت کرده است و به سبب شیوع این بیماری همه‌گیر، تمامی رویدادهای ورزشی این کشور تعلیق شده و بازیکنان هم در خانه قرنطینه هستند.

در این وضعیت بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه تصمیم گرفته‌اند که بخشی از حقوق‌شان برای تجهیز بیمارستان لاتزارو اسپالانزانی شهر رم کنند و برای آن تخت، دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات مربوط به بخش مراقبت‌های ویژه را خریداری کنند. تمامی اعضای باشگاه رم موافقت کرده‌اند که یک روز حقوق‌شان را وقف این کار کنند که این رقم به نزدیک نیم ملی یورو شده است. باشگاه رم پیش از این هم برای کمک به مهار کرونا پیش قدم شده بود و 13 هزار ماسک FFP2 و 120 هزار بطری محلول ضدعفونی را به بیمارستان‌های پایتخت ایتالیا تقدیم کرده بود.

 

آمار قربانیان مبتلا به کرونا در ایتالیا به 4 هزار و 32 نفر رسیده است که این کشور را حتی بالاتر از چین به عنوان خاستگاه شیوع این ویروس قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم