اظهارنظر جالب رئیس اینتر درباره حمله توهین‌آمیزش به رئیس سری A

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر می‌گوید نه تنها از اظهارات جنجالی اخیرش علیه پائولو دال‌پینو، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا پشیمان نیست، بلکه معتقد است که خیلی شدیدتر از اینها باید به او می‌تاخت.

بعد از برهم خوردن نظم بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا به خاطر شیوع کرونا در این کشور، سه بازی اینتر از جمله دیدار خارج از خانه‌اش با یوونتوس که قرار بود یکشنبه هفته جاری برگزاری شود، لغو و به زمان دیگری موکول شد. آشفتگی‌هایی که به دلیل هماهنگی‌ و اطلاع‌رسانی ضعیف درباره لغو یا برگزاری بازی‌ها پشت‌ درهای بسته به وجود آمد، انتقاداتی از رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا صورت گرفت که تندترین آنها توسط ژانگ بود. او در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام دال پینو را بزرگترین و سیاه‌ترین دلقکی که در عمر خود دیده توصیف کرد.

اظهارات ژانگ آنقدر تند بود که تنها ساعاتی بعد دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد؛ پرونده‌ای انضباطی برای وی تشکیل داده است و سازمان لیگ ایتالیا نیز از او شکایت کرد. با این حال ژانگ از اظهارات خود دفاع کرد.

پسر مالک باشگاه اینتر در گفت‌و‌گو با نشریه تایمز گفت: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من حرف‌های تندی علیه دال پینو زدم. خودم اما فکر می‌کنم که اتفاقاً خیلی هم ملایم صحبت کردم و آنطور که لازم بود تند حرف نزدم. برای ما سلامت مردم باید همیشه در اولویت باشد. مانند اینتر به عنوان یک باشگاه با میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا، ما به عنوان یک الگو وظایف و مسئولیت‌هایی داریم. پس اگر قرار به رعایت یکسری معیارهای پیشگیرانه باشد، باید آنها را درست اجرا کنیم.

ژانگ با حمایت از برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته برای کمک به کاهش شیوع کرونا در ایتالیا، افزود: بازی پشت درهای بسته کار درستی است. باید تمهیداتی اندیشید که برای مردم هیچ خطری به وجود نیاید. برگزاری یک بازی بدون تماشاگر از جهات زیادی سخت است و هیچ کسی هم از آن خوشش نمی‌‌‌آید اما برای اینکه بتوانیم فصل و تمامی رویدادهای ورزشی را به پایان برسانیم باید چنین کاری انجام داد. ترجیح دادن سلامت مردم به هر مسئله‌ای دیگری باید در دستور کار همه ما قرار بگیرد و در حال حاضر هم برگزاری بازی‌ها پشت درهای بسته تنها گزینه موجود است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم