اطمینان منچستریونایتد از جذب ستاره دورتموند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی برسر جذب جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند رقابت دارند اما به نظر می‌رسد منچستری‌ها نسبت به خدمت گرفتن این بال راست مصمم‌تر هستند. بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس، مدیران باشگاه منچستریونایتد اطمینان دارند در نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو می‌توانند با کنار زدن چلسی نسبت به خرید سانچو از دورتموند اقدام کنند.

سانچو 19 ساله با عملکرد خوبش در دورتموند، به غیر از چلسی و منچستریونایتد نظر چند باشگاه لیگ برتری دیگر از جمله لیورپول و منچسترسیتی را هم به خود جلب کرده است. دورتموند اما قصد ندارد به این راحتی ستاره انگلیسی‌اش را از دست بدهد و تنها در صورت دریافت پیشنهادی مناسب با جدایی او موافقت خواهد کرد.

بر اساس گزارش «میرر»، باشگاه منچستریونایتد اطمینان دارد با پرداخت مبلغ درخواستی 120 میلیون پوندی دورتموند، می‌تواند جیدون سانچو را در تابستان آینده به ترکیب شیاطین سرخ اضافه کند.

سانچو در سال 2017 از منچسترسیتی به بوروسیا دورتموند پیوست و در این تیم آلمانی نام خود را برسر زبان‌ها انداخت. این بال انگلیسی که تا پایان ماه ژوئن 2022 با دورتموند قرارداد دارد، این فصل آمار 15 گل‌زده و 17 پاس‌گل در 29 بازی را از خود با پیراهن زردپوشان وستفالن برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم