اشاره غیرمستقیم زلاتان به احتمال ماندنش در میلان با یک خودستایی دیگر!+عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که تا روز گذشته به نظر می‌رسید که پایان فصل جاری مصادف با پایان دومین دوره حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان خواهد بود، اکنون شرایط عوض شده است و امکان دارد که این ستاره سوئدی یک فصل دیگر هم در روسونری بماند.

به مناسبت 100 تایی شدن بازی‌های زلاتان برای میلان، باشگاه در حین تمرینات تیم یک پیراهن خاص با عدد 100 را به ستاره 38 ساله‌اش تقدیم کرد و اظهارات ایبرا پس از دریافت این هدیه اشاره‌ای غیرمستقیم به احتمال ماندنش در تیم قرمزومشکی‌پوش شهر میلان داشت.

ابراهیموویچ گفت: برای من انجام یکصد بازی در میلان مایه افتخار است و امیدوارم که بتوانم بازی‌های بیشتری هم برای این تیم انجام دهد. از همه شما (بازیکنان) متشکرم. به لطف شماست که من هیچ رقیبی در تیم ندارم، وگرنه الان نمی‌توانستم بازی کنم.

تیم فوتبال میلان , زلاتان ابراهیموویچ , سری A ,

در همین حال پائولو مالدینی اسطوره و یکی از اعضای کادر مدیریت ورزشی باشگاه میلان نیز به تمجید از ایبرا پرداخت و  پس اهدای یک مدال یادبود به او گفت: تو برای چندین تیم بازی کرده‌ای، اما تنها در سه تای آنها بیش از 100 بازی انجام داده بودی. آژاکس، اینتر و پاری‌سن‌ژرمن. بنابراین اینکه با میلان هم به این تعداد بازی رسیدی اتفاق مهمی است. براوو زلاتان!

انتظار می‌رود که زلاتان در بازی بعدی میلان که 15 دقیقه بامداد فردا در سن‌سیرو مقابل بولونیاست به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم