اسکارونی: برخی بازیکنان میلان مبتلا به ویروس کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه میلان اعلام کرد در این باشگاه ایتالیایی تعدادی به ویروس کرونا مبتلا هستند، این در حالی است که تصور می‌شد پائولو مالدینی، مدیرفنی باشگاه میلان و پسرس (دانیل) که بازیکن روسونری است و در اوایل فروردین ماه جاری به این ویروس مبتلا شده بودند، تنها مبتلایان به کرونا  در این باشگاه هستند.

اسکارونی در این باره گفت: برخی بازیکنان میلان مبتلا به ویروس کرونا هستند که رو به بهبودی هستند، اما دو مالدینی باشگاه در وضعیت خوبی هستند. محل تمرین ما باز است و تمرینات‌مان را با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز کرده‌ایم. ما در حال برداشتنن گام‌های لازم برای از سرگیری کارها‌ی‌مان هستیم.

وی افزود: ما باید به زندگی با این ویروس عادت کنیم و این مورد باید در فوتبال هم به اجرا در بیاید. این غیرممکن است تا زمانی که شمار مبتلایان به این ویروس به صفر برسد، بدون هیچ فعالیتی منتظر بمانیم. از این گذشته ما می‌توانیم خودمان را با فرمول آلمانی‌ها وفق دهیم که افرادی که مبتلا به ویروس هستند در قرنطینه باشند، این در حالی است که دیگران به کارشان ادامه می‌دهند.

رئیس باشگاه میلان در پایان درباره ستاره سوئدی این تیم هم که در حال حاضر در سوئد با تیم هاماربی در حال تمرین است، اظهار داشت: به نظرم ابراهیموویچ می‌خواهد برای بازی کردن به میلان بازگردد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم