اسپورتینگ کوتاه آمد؛ منچستریونایتد به جذب فرناندس امیدوار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون برای انتقال برونو فرناندس به دلیل زیاده‌خواهی طرف پرتغالی و بالا بردن رقم درخواستی، نیمه‌کاره باقی مانده بود، اکنون خبر می‌رسد که این دو باشگاه بار دیگر مذاکرات خود را از سرگرفته‌اند.

نشریه «سان» انگلیس خبر داد مدیران باشگاه منچستریونایتد پس از اینکه اسپورتینگ از مواضع خود کوتاه آمد، به پای میز مذاکره بازگشته و امیدوار است تا پیش از جمعه شب (روز پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی) بتواند انتقال برونو فرناندس به اولدترافورد را عملی کند.

مذاکرات دو باشگاه هفته گذشته در حالی نیمه‌کاره ماند که منچستریونایتد حاضر نشد تن به درخواست 68 میلیون پوندی (80 میلیون یورویی) اسپورتینگ برای واگذاری فرناندس 25 ساله بدهد. باشگاه پرتغالی اما حالا حاضر شده رقم درخواستی خود را تا 60 میلیون پوند (71 میلیون یورو) کاهش دهد و همین باعث شده تا مذاکرات از سرگرفته شود.

منچستری‌ها پیش از این پیشنهادی 42.5 میلیون پوند بعلاوه 8.5 میلیون پوند به اسپورتینگ لیسبون برای به خدمت گرفتن این هافبک نفوذی ارائه داده بودند که مورد موافقت طرف مقابل قرار نگرفته بود. قرارداد فعلی این بازیکن با اسپورتینگ تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد.

انتظار می‌رود این هافبک ملی‌پوش در منچستریونایتد دستمزدی در حدود 120 هزار پوند در هفته داشته باشد. فرناندس که در تابستان گذشته هم به شدت مورد توجه این باشگاه انگلیسی بود، این فصل در 27 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 15 گل‌زده و 14 پاس‌گل از خود بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم