استرلینگ: واقعاً پیراهن مسی را می‌خواهم/ در منچسترسیتی آموختم ذهنیت برنده داشته باشم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ می‌گوید کلکسیونی از پیراهن‌های بازیکنان مختلف را دارد که بعد از پایان هر بازی‌ با آنها پیراهنش را معاوضه کرده است، اما هنوز هیچیک از آنها را به روی دیوار خانه‌اش نزده و برنامه خاصی برای این کار بعد از بازنشستگی‌اش دارد. بال انگلیسی منچسترسیتی اما تأکید کرد جای خالی یک پیراهن خاص در این کلکسیون دیده می‌شود.

ستاره 25 ساله تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره به «بی‌بی‌سی رادیو 5 لایو»، گفت: من کلکسیون پیراهن دارم، اما هنوز هیچیک از آنها را روی دیوار خانه‌‌ام نزده‌ام. دوست ندارم وقتی مهمانی به خانه‌ام می‌آید، متوجه شود که من بازیکن فوتبال هستم، بلکه دوست دارم خانه‌ام خانواده محور باشد، اما به طور حتم وقتی فوتبالم را به پایان بردم و جایی مستقر شدم، از بین پیراهن‌های زیادی که دارم، پیراهن‌های بازیکنان مورد علاقه‌ام که مقابل‌شان بازی کرده‌ام را انتخاب خواهم کرد و در اتاقی که مخصوص جام‌ها و پیراهن‌ها خواهد بود، قرار خواهم داد.

استرلینگ که هنوز به دنبال یک پیراهن خاص دیگر است، تأکید کرد: تنها یک پیراهن هست که واقعاً آن را می‌خواهم و آن پیراهن مسی است. وقتی با بارسلونا بازی داشتیم، پیراهنم را با نیمار عوض کردم و فکر می‌کنم این اولین باری بود که از یک بازیکن پیراهنش را درخواست کردم.

وی همچنین از تأثیر داوید سیلوا، بازیکنی که در پایان فصل جاری از منچسترسیتی جدا می‌شود، بر رفتارش سخن گفت و تأکید کرد این هافبک اسپانیایی به او کمک کرد تا بازیکنی فروتن باشد.

بال هجومی منچسترسیتی که فصل گذشته در لیگ برتر انگلیس 17 گل به ثمر رساند و این فصل نیز تا پیش از تعطیلی موقت این رقابت‌ها در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) 11 گل به ثمر رسانده بود، در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: من 15 گل دیگر تا رسیدن به هدفم کم دارم و هدفم خلق آمار خوب است، اما فقط به فکر آمار و ارقام نیستم و در نهایت کسب جام‌ها هم مهم است.

رحیم استرلینگ همچنین درباره دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان منچستر اظهار داشت: در دوران حضور در منچسترسیتی مهمترین چیزی که آموختم، ارزش پیروزی بود. پیش از پیوستنم به منچسترسیتی وقتی در یک بازی به پیروزی می‌رسیدیم، برایم اتفاق خوبی بود و وقتی هم می‌باختیم ناراحت می‌شدم، اما از درون نمی‌سوختم. در منچسترسیتی اما وقتی در 15 بازی یکبار تن به شکست می‌دهیم، دوست نداریم به رختکن برویم، انگار که بدترین اتفاق جهان رخ داده است. این مهمترین چیزی است که در منچسترسیتی آموختم و نه‌تنها در فوتبال، بلکه در هر چیزی با من خواهد بود و آن داشتن ذهنیت برنده است.

وی همچنین در پایان در تمجید از سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی خاطرنشان کرد: اولین چیزی که از پپ گواردیولا آموختم تقویت ذهنی جنبه بازی‌ام بود.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم