ادعای رسانه ایتالیایی: لائوتارو قید بارسلونا را زد و با رئال مادرید به توافق رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه اسپورت‌مدیاست ایتالیا مدعی شده است که باشگاه رئال مادرید برای عقد قراردادی 100 میلیون یورویی با لائوتارو مارتینس با باشگاه اینتر توافق و رقیب دیرینه خود بارسلونا را غافلگیر کرده است.

بارسلونا از بیش از یک سال پیش خواهان خرید مهاجم 23 ساله اینتر بود و با وجود تمایل خود او به رفتن به نوکمپ این جابه‌جایی محقق نشد، چرا که نراتزوری حاضر نبود بازیکنش را با رقمی کمتر از بند فسخ 111 میلیون یورویی قرارداد او بفروشد.

در حالی که در روزهای اخیر خبرهای تازه‌ای درباره سفر نمایندگان لائوتارو مارتینس به بارسلونا برای آغاز دور جدید مذاکرات منتشر شده بود، اکنون شبکه اسپورت‌مدیاست ادعا کرده است که رئال مادرید برای خرید این بازیکن دست به کار شده و حتی توافق‌های اولیه هم حاصل شده است. براساس این ادعا پیشنهاد 100 میلیون یورویی رئال مادرید مورد پذیرش باشگاه ایتالیایی واقع شده است. در واقع این شبکه مدعی شده است که رئال مادرید 40 میلیون یورو از این رقم را با فرستادن اشرف حکیمی به اینتر در تابستان سال جاری پرداخته و با رقمی بین 50 تا 60 میلیون یورو دیگر می‌تواند لائوتارو را به خدمت بگیرد.

 

در همین حال این شبکه اعلام کرده که باشگاه اینتر با دریافت مابه‌التفاوت ارزش دو بازیکن قصد دارد مهمترین گزینه سرمربی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات یعنی انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی را در ازای 50 میلیون یورو بخرد. همین منبع خبری مدعی شده است که رئال مادرید با خود بازیکن نیز توافق کرده و به او حقوقی معادل هشت میلیون یورو در سال پیشنهاد داده است. این رقم دو میلیون یورو کمتر از حقوقی است که بارسلونا به او پیشنهاد داده بود، اما باز هم بیش از پنج میلیون یورویی است که اینتر برای او در صورت تمدید قراردادش در نظر دارد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم