ادعای جنجالی لوکاکو؛ 23 بازیکن از 25 بازیکن اینتر بیمار شدند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر در اظهارنظری عجیبی ادعا کرد در زمانی که  هنوز ویروس کرونا در ایتالیا آزمایش نمی‌شد، اکثر بازیکنان اینتر تب و سرفه داشتند و حتی میلان اشکرینیار قادر به دویدن نبود.

با وجود حضور در منطقه لمباردی، کانون ویروس کرونا در ایتالیا، اینتر تاکنون هیچ مورد تأییدشده ابتلا به این ویروس را نداشته اما روملو لوکاکو  گفت: در ماه دسامبر یک هفته تعطیل بودیم. به کار برگشتیم و قسم می‌خورم  23 تن از 25 بازیکن اینتر بیمار بودند، شوخی نمی‌کنم، مقابل کالیاری با راجا ناینگولان بازی کردیم و بعد از حدود 25 دقیقه، یکی از مدافعان ما مجبور شد زمین را ترک کند. او نمی‌توانست ادامه دهد و تقریباً نزدیک بود غش کند.

منظور لوکاکو از آن مدافع، میلان اشکرینیار است که در روز 26 ژانویه مقابل کالیاری بعد از 17 دقیقه از زمین بیرون رفت. بعد از آن بازی اعلام شد اشکرینیار سرگیجه داشته و بیماری آنفلوآنزای او هنوز خوب نشده است. تا 21 فوریه یعنی حدود 25 روز بعد، هیچ مورد مثبتی از ویروس کرونا در ایتالیا گزارش نشد، بنابراین بازیکنان اینتر و کسانی که پیش از آن بیمار بوده‌اند، مورد تست کرونا قرار نگرفته بودند.

او ادامه داد: همه بازیکنان سرفه می‌کردند و تب داشتند. وقتی خودم را گرم می‌کردم، احساس کردم خیلی گرم‌تر از حالت عادی هستم. سال‌ها هیچ تبی را تجربه نکرده بودم. بعد از بازی با نمایندگان پوما یک شام تدارک دیده شد اما از آنها تشکر کردم و مستقیم به تختخواب رفتم. در آن زمان هرگز تست کرونا ندادیم، بنابراین هیچ وقت نمی‌فهمیم آن بیماری چه بوده است.

بازیکنان اینتر احتمالاً می‌توانند متوجه شوند آن بیماری کرونا بوده یا خیر زیرا طبق پروتکل سریA، بازیکنان هنگام بازگشت مجدد به تمرینات مورد آزمایش خون قرار می‌گیرند و  این احتمال وجود دارد که پادتن این ویروس در بدن آنها مانده باشد.

لوکاکو همچنین در مورد صمیمیت بازیکنان در ایتالیا نسبت به انگلیس گفت: 7  بازیکن ما در یک خیابان زندگی می‌کنند. تفاوت اینجا با انگلیس بسیار فاحش است زیرا ما آنجا هر 4  ماه یک بار برای شام با دیگر نفرات تیم بیرون می‌رفتیم اما اینجا هر 4  هفته این کار را می‌کنیم.

 

انتهای پیام/+

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم