ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در واکنش به اعتراض نیمار

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوئل لوگرائه،رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به اظهارات نیمار درباره دلیل جنجالی که در پایان دربی لوکلاسیک شکل گرفت پاسخ داد. در بازی اخیر تیم‌های فوتبال مارسی و پاری‌سن‌ژرمن، بازیکنان دو تیم در انتهای مسابقه با هم درگیر شدند که 5 نفر آنها از جمله نیمار اخراج شدند. نیمار پس از بازی گفت که دلیل درگیری‌اش توهین نژادپرستانه بازیکن حریف، آلوارو گونزالس بوده است، البته او بعداً بابت رفتارش عذرخواهی کرد.

اکنون لوگرائه 78 ساله واکنش جالبی به ادعای نیمار نشان داده است. او به سایت BFM Business گفت: اینجا زمانی که یک بازیکن سیاه پوست گل می‌زند، تمام تماشاگران می‌ایستند و او را تشویق می‌کنند. این پدیده نژادپرستی در ورزش و به طور خاص در فوتبال، وجود ندارد یا به ندرت دیده می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره درگیری اخیر بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن و مارسی در دربی لوکلاسیک هم گفت: این باز از آن بازی‌هایی است که تمام مردم فرانسه انتظار تماشایش را می‌کشیدند اما متأسفانه پایان بدی داشت. رفتار بازیکنان دو تیم مثال‌زدنی نبود. ما به آن رسیدگی خواهیم کرد. واقعاً تأسف‌‌آور است. آنها  نه توانستند خودشان را کنترل کنند و نه نمایشی که ما انتظار داشتیم را ارائه کردند.

این نخستین باری نیست که رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با اظهارات عجیبش جنجال‌ساز می‌شود. او چندی پیش به پاری‌سن‌‌ژرمن توصیه کرد که با رویکردی فرانسوی‌تر در لیگ قهرمانان رقابت کند، چون با این شیوه می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم