اخراج 2 بازیکن از اردوی تیم ملی انگلیس به دلیل نقض مقررات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری اسکای اسپورتس، اتحادیه فوتبال اروپا از اخراج میسون گرینوود و فیل فودن از اردوی تیم ملی انگلیس در کشور ایسلند خبر داد.

عصر امروز (دوشنبه) تصاویری توسط رسانه‌های انگلیسی منتشر شد که نشان می‌داد گرینوود بازیکن منچستریونایتد و فودن بازیکن منچسترسیتی در اتاق مشترک‌شان در هتل محل اقامت تیم ملی انگلیس در شهر ریکیاویک کشور ایسلند، از میهمانانی غیرمجاز دعوت به عمل آورده‌اند. ظاهراً این میهمانان دور از چشم مدیران تیم ملی انگلیس وارد اتاق دو بازیکن جوان سه‌شیر شده‌اند و بعد از انتشار یکسری تصاویر توسط آنها در فضای مجازی، تخلف دو بازیکن ملی‌پوش انگلیس برملا شده است.

با توجه به سختگیری‌ها و محدودیت‌هایی که بعد از شیوع کرونا برای جلوگیری از ابتلای بازیکنان و اعضای تیم‌های ورزشی شکل گرفته، تخلف فودن و گرینوود به شدت مسئولان تیم ملی انگلیس را عصبانی کرده و سرمربی تیم گرث ساوت‌گیت نیز آنها را از اردو سه‌شیر اخراج کرده و به انگلیس برگردانده است. این در حالی است که تیم ملی انگلیس فردا شب (سه‌شنبه) در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف دانمارک خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال انگلیس , گرت ساوتگیت , فوتبال ,

 

علاوه بر این پلیس کشور ایسلند نیز این دو بازیکن را به خاطر تخطی از پروتکل‌های بهداشتی هر یک به مبلغ 250 هزار کرون ایسلند معادل یک هزار و 360 پوند جریمه کرده است که این جریمه باید توسط خودشان پرداخت شود نه اتحادیه فوتبال انگلیس.

ساوت‌گیت ضمن تأکید بر اینکه این دو بازیکن پس از ملاقات میهمانان‌شان با هیچ یک از دیگر اعضای تیم تماس نداشته‌اند، گفت: متأسفانه صبح امروز متوجه شدم که دو بازیکن تیم‌مان مقررات مربوط به حفظ امنیت و سلامت اعضای تیم را نقض کرده‌اند. ما هم فوراً آنها را از داشتن هر گونه تماس و تعامل با سایر اعضای تیم منع و از شرکت در تمرینات محروم‌شان کردیم. آنها حالا باید جداگانه به انگلیس برگردند. البته تخلف‌شان در قسمتی از هتل رخ داده که دیگر اعضای تیم ما در آن اقامت نداشتند. ما به فدراسیون فوتبال دانمارک هم اطمینان خاطر داده‌ایم که دیگر بازیکنان و اعضای تیم‌مان از این دو نفر جدا بوده‌اند.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم