احتمال کاهش قیمت آیفون 11 پس از عرضه آیفون 12

معمولا اپل پس از معرفی و عرضه آیفون های جدید، تولید برخی از محصولات قدیمی را خاتمه می­دهد. اما گفته می­شود امسال اپل سیاست های متفاوت تری پیش گرفته است. طبق شایعات منتشر شده امکان دارد که آیفون XR به جای کاهش قیمت تولیدش خاتمه می­یابد. و همچنین آیفون های 11 پرو و 11 پرو مکس نیز تولیدشان متوقف می­شود.

 

با توجه به پیام هایی که از طرف iAppleTimes توئیت شده است با منتشر شدن آیفون 12 دیگر مدل های ذکر شده تولید نخواهند شد.

سال گذشته اپل پس از عرضه کردن آیفون 11، قیمت آیفون XR را به 549 دلار کاهش داد امسال طبق شایعات آیفون XR توقف تولید خواهد شد و قیمت آیفون 11 نسخه 64 گیگابایت به 549 دلار کاهش خواهد یافت.

از آنجایی که آیفون SE 2020 مدل ارزان قیمت آیفون امسال بشمار می­رود، با در نظر گرفتن این موضوع کمپانی اپل به جای ارزان تر کردن قیمت آیفون ایکس آر تولید آن را متوقف خواهد کرد.

آیفون SE که قیمت نسخه پایه آن 399 دلار است در مقایسه با XR 455 دلاری از سخت افزار قدرتمند تری برخوردار است با در نظر گرفتن این موضوع عرضه آیفون XR به صرفه نیست. ممکن است فقط آیفون 11 با کاش قیمت در سراسر جهان به فروش برسد.

قیمت گوشی های آیفون 12 که به فناوری 5G نیز مجهز شده اند از 649 دلار آغاز خواهد شد که در مقایسه با قیمت ارزان ترین آیفون منتشر شده در سال 2019 (699 دلار)، قیمت کمتری دارند.

 

سال گذشته با عرضه آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، تولید آیفون های XS و XS Max خاتمه یافت امسال نیز آیفون 11 پرو و پرو مکس جای خود را به آیفون های 12 پرو و پرو مکس خواهند داد.

احتمالا عرضه آیفون های پرچمدار سری 12 از سپتامبر امسال آغاز شود.

در رابطه با آیفون های سری 12 میتوان گفت خانواده جدید آیفون که به احتمال زیاد همگی به فناوری 5G مجهز هستند در قالب 4 گوشی معرفی شوند و دو گوشی به عنوان پرچمدار و با امکانات و قیمت بیشتر همچنین دو گوشی به امکانات پایین تر و البته قیمت پایین تر.

از نظر اندازه کوچکترین آیفون به مهز با صفحه نمایش ۴/۵ اینچی خواهند بود دو محصول دیگر نمایشگر 6.1 اینچی خواهد داشت و بزرگترین مدل 6.7 اینچی خواهد بود نسخه 5.4 اینچی همراه با یکی از آیفون های 6.1 اینچی به عنوان آیفون های ارزان عرضه خواهند شد و دو آیفون دیگر به عنوان پرچمدار.

احتمالا گوشی های ارزان قیمت اپل با دو دوربین عرضه خواهند شد و مدل های گران قیمت با سه دوربین همراه به حسگر Lidar عرضه می­شوند.

 

همچنین طبق شایعات آیفون 12 لبه دار خواهد بود نظر شما نسبت به بازگشت اپل به گوشی لبه دار آیفون چیست؟

اگر آیفون 12 در ایران عرضه شد، جهت خرید آیفون 12 و خرید آیفون 11 پرو مکس میتوانید به سایت هکس استور مراجعه کنید.

این مطلب توسط کارشناسان تیم فروشگاه هکس استور تهیه و تنظیم شده است امیداوریم برای شما کاربران مفید باشد.

منبع : شما نیوز