احتمال پس گرفته شدن یک قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در مسابقات دو دوره پیش‌ روی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که با جریمه 30 میلیون یورویی هم همراه شد، برای این باشگاه گران تمام خواهد شد، چرا که احتمال جدایی پپ گواردیولا و چندین ستاره این تیم در پایان فصل جاری وجود دارد.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه منچسترسیتی را به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خریدهای نجومی بین سال‌های 2012 تا 2016 به مدت دو سال از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا محروم کرد.

باشگاه منچسترسیتی در تاریخ خود موفق شده چهار بار فاتح لیگ برتر انگلیس شود اما بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» ممکن است یکی از این جام‌ها از این باشگاه گرفته شود.

بر اساس گزارش این نشریه انگلیسی در صورتی که مسئولان لیگ برتر انگلیس بخواهند به صورت جداگانه پرونده اتهام وارده به منچسترسیتی را مورد بررسی قرار دهند و اگر تخلف این باشگاه ثابت شود، قوانین این لیگ به آنها این اجاره را می‌دهد که از منچسترسیتی کسر امتیاز کنند.

این بدان معناست که ممکن است که قهرمانی منچسترسیتی در فصل 14-2013 لیگ برتر انگلیس،از این تیم گرفته شود. این اتفاق می‌تواند برای قهرمانی‌ای که این تیم در سال 2012 کسب کرد هم بیفتد، هر چند هنوز مشخص نیست که این تخلفات قبل از این قهرمانی بوده یا بعد از آن.

منچسترسیتی در سال 2014 با اختلاف دو امتیاز نسبت به لیورپول به عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست یافت.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم