احتمال جدایی گودین از اینتر در پایان فصل

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، با وجود سپری شدن کمتر از یک فصل از زمان پیوستن دیه‌گو گودین به اینتر، این احتمال وجود دارد که او در پایان فصل آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان را ترک کند.

گودین به امید تبدیل شدن به فرمانده خط دفاعی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته اتلتیکومادرید را ترک کرد و به اینتر پیوست اما او نه تنها به رهبر خط دفاعی تیم تبدیل نشد، بلکه جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی نراتزوری هم نداشته است.

او در حالی از روخی بلانکو جدا شد که در آن تیم رهبر خط دفاعی تیم بود و به واسطه سال‌ها حضور در آن تیم جایگاه خاصی برای هواداران و سرمربی این تیم داشت. حتی دیه‌گو سیمئونه سرمربی قرمزوسفیدپوشان هم از گودین خواست که قراردادش را تمدید کند اما او برای تجربه چالشی جدید به سری A رفت. با این وجود ظاهراً او نتوانسته خودش را با فلسفه بازی آنتونیو کونته وفق دهد و ارتکاب برخی اشتباهات در ماه‌‌های اولیه حضورش در اینتر هم مزید بر علت شد که بیش از پیش از شانس ماندن در ترکیب اصلی تیم را از دست بدهد.

گودین 34 ساله که در برخی از هفته‌های این فصل جای خود در ترکیب اصلی را به باستونی 20 ساله داده است، تنها در 16 بازی از 26 بازی این فصل اینتر در سری A‌ به میدان رفته و در تنها 8 تای آنها 90 دقیقه کامل در میدان حضور داشته است. همین موضوع ممکن است سبب شود که گودین با وجود ماندن دو سال دیگر به پایان قراردادش، در پایان فصل از اینتر جدا شود.

انتهای پیام/

 

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم