ابراهیموویچ: پنالتی بعدی میلان را نمی‌زنم/ پیام اخیرم برای اذیت کردن مردم سوئد بود!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال میلان شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفتم سری A به مصاف هلاس ورونا رفت و در حالی که این شانس را داشت که از روی نقطه پنالتی به گل برسد، این فرصت را از دست داد و به تساوی 2-2 دست یافت. زلاتان ابراهیموویچ این پنالتی را در دقیقه 66 از دست داد و این سومین پنالتی متوالی بود که ستاره سوئدی به هدر می‌داد. علاوه بر این او یک بار با ضربه سر توپ را به تیرک زد، چند بار موقعیت‌هایش توسط دروازه‌بان حریف مهار شد و خطای هندش هم سبب شد که گل هم‌تیمی او داوید کالابریا مردود شود. با این حال گلی که او در دقیقه 3+90 زد سبب شد که پایانی خوش برای شب کابوس‌وارش رقم بخورد، چرا که میلان از شکست خانگی نجات پیدا کرد.

ابراهیموویچ در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مسلماً من خیلی عصبانی‌ام، چون فقط یک تساوی برای این بازی کافی نیست. ما کلی موقعیت گلزنی داشتیم و من هم یک پنالتی را هدر دادم. فکر کنم پنالتی بعدی را به (فرانک) کسیه بدهم! اینطوری بهتر است. دو گل خوردیم و دو گل هم زدیم. به حرکت رو به جلوی خود ادامه می‌دهیم و مهمترین چیز این است که اعتمادبه‌نفس‌مان را از دست ندادیم. با توجه به وضعیت فعلی جدول، ما می‌خواهیم همه بازی‌ها‌ی‌مان را ببریم.

 

مارکو سیلوستری دروازه‌بان هلاس ورونا در پایان بازی با زلاتان شوخی کرد و از او پرسید «تو پنالتی قبلی‌ات را هم هدر نداده بودی؟». ستاره سوئدی میلان در حالی که لبخند به لب داشت، گفت: بله حق با اوست. من پنالتی قبلی‌ام را هم هدر داده بودم. این روزها ما کلی بازی می‌کنیم و وقتی که خسته باشی دیگر با تمام توانت بازی نمی‌کنی. خوشبختانه بازی‌های ملی از راه رسید و من می‌توانم کمی استراحت کنم. به این استراحت نیاز داشتم، چون در این اواخر دقت و اراده همیشگی را مقابل دروازه نداشتم. من احساس می‌کنم که با تمام توانم بازی نکرده‌ام. ما باید برای رسیدن به اهداف‌مان تلاش کنیم. به صرف اینکه به زمین بازی می‌رویم و بازی می‌کنیم نباید خوشحال باشیم. حداقل من نمی‌توانم فقط به خاطر بازی کردن خوشحال باشم.

در هفته گذشته زلاتان ابراهیموویچ پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گذاشت که در آن پیراهن تیم ملی سوئد را به تن داشت. این حرکت او سبب شکل‌گیری شایعاتی درباره آینده‌اش و احتمال حضور مجدد او در جمع زردپوشان اسکاندیناوی شد. مهاجم 39 ساله میلان اما این موضوع را تکذیب کرد و گفت: نه، قرار نیست به تیم ملی برگردم. من فقط داشتم سعی می‌کردم که مردم سوئد را اذیت کنم.

زلاتان با همه اعتمادبه‌نفس فراوانش اعتراف کرد که با توجه به سن و سال و شرایطش دیگر قدرت روزهای جوانی را ندارد و به تشخیص سرمربی‌اش برای زمان حضور در میدان و خروج از آن احترام می‌گذارد.

وی افزود: سرمربی می‌تواند به من بگوید که می‌توانم فقط 45 دقیقه بازی کنم و حرفش هم باید اجرا شود. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به او می‌گویم بله. یادم هست در منچستر هم که بودم، اینکه پنجشنبه‌ها بازی می‌کردیم و دو روز بعد دوباره در لیگ به میدان می‌رفتیم خیلی برایم سخت بود. آن مصدومیتی که آنجا داشتم می‌توانست پایان‌بخش دوران بازی‌ام باشد، اما بعد از آن احساس پسربچه‌ای را داشتم که توانسته پا روی زمین چمن بگذارد. من لذت محض فوتبال بازی کردن را حس می‌کنم. من الان تیم‌های بیشتری را برای رقابت در کورس صدرنشینی می‌بینم، در حالی که قبلاً اینطور نبود و تیمی مثل آتالانتا چنین قدرتی نداشت. من در کشورهای زیادی بازی کرده‌ام و می‌توانم تأیید کنم که بازی در لیگ ایتالیا برای مهاجمان سخت‌تر از لیگ‌های دیگر است. در این فصل ما کلی تیم داریم که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند و چند تیم دیگر هم هنوز به اوج نرسیده‌اند. تقویم بازی‌های فصل هم فشرده است. پس فکر می‌کنم تیمی که در پایان فصل در بهترین شرایط فیزیکی باشد برنده اسکودتو خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد، در پاسخ به این پرسش که آیا از بابت نبردن توپ طلا و سایر جوایز انفرادی حسرت می‌‌خورد، گفت: خیر. همه جام‌ها زیبا هستند، اما من نیازی به بردن آنها ندارم تا احساس کنم که قوی هستم. من دارم بازی و سعی می‌کنم که در بهترین شکل به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

زلاتان به تازگی 39 ساله شده است. آیا امکان دارد که او قراردادش با میلان را برای یک سال دیگر هم تمدید کند. او در این باره هم تصریح کرد: بعد از بازی امروز من فکر نمی‌کنم که این کار وجهه خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم