آینده مسی همچنان خبرساز است؛ از احتمال همبازی شدن با رونالدو تا سفر به منچستر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر داد؛ باشگاه منچسترسیتی خود را آماده به خدمت گرفتن لیونل مسی می‌کند، این در حالی است که برنده 6 توپ طلا هنوز قراردادش را با این باشگاه کاتالونیایی تمدید نکرده است. منچسترسیتی همچنان به دنبال تحقق رویایی است که مالکان جدید این باشگاه از سال 2008 به دنبال عملی کردنش هستند که همان بر تن کردن پیراهن آبی منچستر بر تن مسی است.

قراراداد مسی 32 ساله با بارسلونا در سال 2021 به پایان می‌رسد، این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود این مهاجم آرژانتینی بندی در قراردادش دارد که می‌تواند قراردادش را در پایان فصل جاری با باشگاه بارسلونا فسخ کند و به باشگاه دیگر ملحق شود. مالکان باشگاه منچسترسیتی می‌دانند که احتمال جدایی مسی از بارسلونا بعید به نظر می‌رسد اما قصد دارند از اندک شانسی که در راه جذب این بازیکن دارند، استفاده و شانس خود را در این زمینه امتحان کنند.

در سوی دیگر نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» نیز مدعی شده بود؛ باشگاه منچستریونایتد هم وارد رقابت برای به خدمت گرفتن لیونل مسی شده است. بر اساس این گزارش، پنج باشگاه اروپایی تنها توان مالی خرید این فوق‌ستاره آرژانتینی را دارند که منچستریونایتد یکی از آنهاست و در این راه باید با باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن، اینتر و یوونتوس رقابت کند.

در صورتی هم که یوونتوس موفق به جذب بهترین بازیکن حال حاضر جهان شود، می‌تواند رویای طولانی‌مدت هواداران فوتبال را محقق کند و کریستیانو رونالدو و لئو را همبازی کند.

مسی که از 13 سالگی عضو بارسلونا است و در سال 2004 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، تاکنون در 712 بازی 622 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم