آنچلوتی: مویزه کین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مویزه کین 20 ساله که از سال 2010 عضو باشگاه یوونتوس بود، در سال 2016 موفق شد به تیم اصلی این باشگاه راه یابد و در 21 بازی برای راه‌راه پوشان تورین آمار 8 گل‌زده را از خود برجای بگذارد. در ادامه این مهاجم ایتالیایی به خاطر فرصت کمی که در یوونتوس برای بازی کردن داشت، تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله به ارزش 27.5 میلیون یورو راهی اورتون شد. او که این فصل در 26 بازی آمار یک گل‌ زده و 2 پاس‌گل را در جمع تافی‌ها از خود بر جای گذاشته است، شایعات زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است.

کارلو آنچلوتی، در گفت‌وگو با «رادیو رادیو» ایتالیا گفت: من بر این باورم که مویزه بازیکن بسیار باکیفیتی است. او استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و همیشه گفته‌ام که در فوتبال امروز حتماً باید استعداد داشت. در کنار استعداد البته باید شخصیت فوق‌العاده و حرفه‌ای‌گری هم داشت. کین بازیکن خیلی جوان و در عین حال جدی است که همیشه در اختیار تیم است. مطمئنم که او عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه خواهد داد.

سه باشگاه ایتالیایی اینتر، رم و ناپولی هم وضعیت این مهاجم ایتالیایی را زیر نظر دارند، این در حالی است که او تا سال 2024 تحت‌قرارداد اورتون است. ارزش تخمینی او در بازار نقل‌وانتقالات هم 25 میلیون یورو است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم