آرتور: اینتر؟ دوران من در بارسلونا به پایان نرسیده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرتور 23 ساله که در سال 2018 از گرمیوی برزیل به بارسلونا پیوست و با بازی‌های خوبش به کاتالان‌ها کمک کرد تا این تیم در فصل گذشته به عنوان قهرمانی در لالیگا برسد و تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کند، این روزها بحث احتمال معاوضه‌اش با لائوتارو مارتینس از اینتر مطرح شده است.

این هافبک برزیلی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» گفت: این برای من افتخاری است که اینتر نسبت به خدمت گرفتنم علاقه‌مند است، اما دوران من در بارسلونا به پایان نرسیده است. این برای هر بازیکنی باعث افتخار است که به باشگاه‌های بزرگی نسبت داده شود مثل اینتر که سرمربی بزرگ و ترکیبی تأثیرگذار دارد، اما من به طور ویژه روی بارسلونا تمرکز دارم و از بودن در این تیم و در شهر بارسلونا خوشحالم. من خودم را می‌توانم سال‌ها در بارسلونا ببینم.

وی افزود: احساس می‌کنم در بارسلونا جا افتاده‌ام و به لحاظ فیزیکی حس می‌کنم همیشه در شرایط خوبی هستم. اکنون از این شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا برای ریکاوری کامل استفاده می‌کنم و بی‌صبرانه منتظر از سرگیری مسابقات هستم و این تنها چیزی است که به آن فکر می‌کنم.

آرتور که تا سال 2024 تحت‌قرارداد بارسلوناست، این فصل در 23 بازی، آمار چهار گل زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم