آرتتا:مایلم مارتینلی هر روز با سری پایین تمرین را ترک کند!/ او در هر هر فرصتی از آسپلیکوئتا گذشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بورنموث در مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس از امید به جوانان تیمش سخن گفت.

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره اظهار داشت: دوست دارم در مورد پتانسیل مارتینلی  صحبت کنم. ظرفیت پیشرفت این بازیکن بیش از  حال حاضر است. او هنوز راهی طولانی در پیش دارد. با توجه به تاریخچه این باشگاه، انتظار اینکه  فورا همه کارها را انجام دهد، منصفانه نیست. می خواهم هر روز با سری پایین تمرین کند و اگر کارهایش  را درست پیش ببرد، تعریف و تمجید ها آرام آرام شروع خواهند شد اما مسئله یکی ، 2 روز نیست.

او در ادامه افزود: قبل از به عهده گرفتن هدایت آرسنال،  خیلی چیزها در مورد گابی شنیده بودم و لحظه ای که او را در تمرینات دیدم، همه جملات قبلی را تایید کردم. به نظرم نحوه رقابت او و شجاعتش در تک تک تصمیماتبرای یک بازیکن 18 ساله غیرمعمول است. او مقابل یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به نام آسپلیکوئتا جنگید و هر بار فرصتی پیش آمد از او رد شد. روحیه جنگندگی او باورنکردنی است و هر بار یک تهدید گلزنی به وجود می‌آورد. باید از مارتینلی حمایت کنیم و مراقبش باشیم. نباید  اجازه  بدهیم  فکر کند در هر بازی می‌تواند و باید عملکردی عالی داشته باشد، چون در این صورت او را تحت فشار قرار داده‌ایم و ممکن است سرخورده شود.او باید آزاد بازی کند و اجازه دارد درون زمین هر کاری خواست، انجام دهد اما واقعا نباید همیشه فشاری روی دوشش باشد.

 

انتهای پیام/

منبع مطلب: خبرگزاری تسنیم